onsdag 27. mai 2009

Der ingen skulle tru at noken kunne bu...

Nok en dag i Geiranger med sengeredning, støvsuging, støvtørking, badvasking og ryggbøying.. Men faktisk så er det ganske morsomt! Synes hvertfall jeg, veit ikke helt med Henri enda. Nåja.
Skal si tida flyr i godt lag! Vi slutta på jobb 15.30, spiste 16.00, hang litt med Sigrid og Silje, og etter det har vi faktisk bare vært på rommet vårt.. Ikke døm oss.
Vi fant akkurat ut at vi begge har samme sang til felles som vi dansa "stilledans" til første gang; Bravo Allstars med Let the Music Heal Your Soul - det var litt funny, trodde jeg var den eneste som visste om sangen nesten. Lenge leve Mc Music 4! O-yeah.
Akkurat nå spilles Westlife med Coast to Coast på iTunes etter Henris ønske, men etter den så er det min gode følgesvenn Norah Jones som står for tur. Om et par dager får Henri seg sin egen lille mini-pc i posten, halleluja! Begge to er vel litt glade for det..

Statusen for SK '09 er per dags dato slik: --------------------------

Ellers har vi det jo ganske koselig her da! Geiranger er en flott plass.
Holdt nesten på å si Guds forlatt, men det er det jo ikke.. Han hadde en hånd med i spillet, for å si det sånn. Det er vel også den mest internasjonale plassen i Norge skulle man tro, der majoriteten av turistene kommer fra Tyskland, India, Japan, USA osv.
Jeg lovte Sigrid tidligere idag å skrive noe om hu, så here goes:
Sigrid er kul! Sigrid er tøff! Det er alt annet enn en bløff.
Henriette Henriksen Grimstad er en trofast snusbruker, og i dette øyeblikk ligger hu på skuldra mi og følger med på hva jeg skriver. Med en snus i leppa. Jeg kom forresten på i skrivende øyeblikk at ikke det finnes annen snus i Geirangers lille dagligvarebutikk enn General og Skruf, så imorgen blir det en liten tur på buysnus.com - Henris nye nettside-fav.

Mye av ettermiddagen har gått med på å drømme oss bort på en nettside fylt av deilige, vakre, himmelske og romantiske kjoler, nedtelling til lønningsdag har herved begynt. Det skal sies at de var ganske billige også, så null dårlig samvittighet her i bygda.

Klokka er 22.35, og vi skal slække. Med Norah Jones <3>
God natt, fintfolk!

- Fred i Soltua, 6212 Geiranger

4 kommentarer:

Anonym sa...

JAJA takk for omtalen Hanne... men har bare noen få ting jeg gjerne vil sette fingeren på(haha tok du den?)(sykt tørr).. 1. "Var du litt med silje og sigrid" ??? selv om vi ikke var der så lenge var det kvalitets tid og da skriver man ikke litt... 2. Litt usakelig det du skrev om meg kanskje? men ja koselig var det jo! sov godt:)

Hanne sa...

nei, den tok jeg virkelig ikke gitt. men sorry! unnskyld for at jeg skrev LITT, når det var en hel time. litt usaklig kanskje, men var så sliten at jeg gadd ikke komme med noe bedre. det får bli en annen gang - noe du bare får vite hvis du fortsetter å følge med på bloggen. løkke te på jobb'a. jeg er ferdig nå og halvdæv i beina og ryggen..

Hanne sa...

OG FORRESTEN - kan du, Sigrid Hauglin, skrive navnet ditt over innleggene så man kan se det er deg istedet for "anonym"?

Anonym sa...

Hanne nå får du oppdatere bloggen din! Jeg var ikke klar over at du blogget?! Kanskje ikke så ofte har jeg en følelse av? hehe
Hilsen 1 av de 2 Patrickene som gikk på Hedrum-U! :)