fredag 22. mai 2009

Geiranger neste ..

Imorgen tar Henri og jeg fly til Ålesund der vi skal overnatte en natt hos Silje før vi søndag formiddag kjører inn til Geiranger. Tjohei for en sommer!(?)
Jeg er litt usikker på hvor lenge jeg blir der, men det blir vel noe rundt 2 måneder +, alt ettersom.
Ifjor raida jeg gangene som stuepike i den vakre burgunderrøde uniformen min, jeg vaska vel til sammen ca 1000 bad og redde opp rundt 900 dobbeltsenger (altså 1800 enkeltsenger..).
I år har jeg blitt oppgradert til resepsjonist, så da er det min jobb å ta imot alle gjestene som kommer - majoriteten er vel tyskere, japanere og endel indere.
Det blir sikkert en bra sommer, ettersom både Henri, Sigrid, Silje jeg og Ida (min kjære medelev kollega fra Solborg og Geiranger ifjor) skal være her.
Tjohei!

Ingen kommentarer: