søndag 24. mai 2009

Geiranger, her er jeg igjen!



Å Vestland, Vestland når eg ser deg slik
Med fagre fjell og fjord og tronge vik.
Det stig i all sin venleik stort og vilt
Og atter møter meg so mjukt og mildt.

Og gleda strøymer i meg still og stor
med glans av bjørkeli og blåe fjord
Og i meg sjølv eg kjenner dypter av
den stille skogen og det store hav.
(Sissel Kyrkjebø)

I ettermiddag kom Henri, Sillje, Sigrid og jeg til Geiranger - ganske gøy å være tilbake igjen! Hyggelige kollegaer, koselig rom, nydelig utsikt, GOD STEMNING! Jadda.. I det heletatt.
Imårra begynner vi å jobbe. I sommer skal jeg være i resepsjonen, men de første dagene nå skal jeg hjelpe til litt som stuepike også, vise Henri hvor skilla jeg er..
Etter jobb skal vi ta en løpetur også for å få igang litt rutiner på det - vi skal nemlig få SK'09* (eller høst, kanskje?)
Nå skal vi ligge og se på The City, Fanthomas eller How I Met Your Mother, og senere sovne til lyden av fossefall, fuglekvitter osv.

Snakkis!

* sommerkropp '09




1 kommentar:

Anonym sa...

JADDA! Nå sitter vi mitt mellom høyehøye fjell og tenker på livet før vi skal begynne på en ny arbeidsøkt! Glad i dere der nede! Klem fra oven<3